DiabloII. & Diablo II. Lord of Destruction fansite
DiabloII. & Diablo II. Lord of Destruction fansite
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Játékkal kapcsolatos
 
Szavazás
Szavazás
Melyik karakter a legjobb?

Barbár
Nekromanta
Lovag (Paladin)
Varázslónő
Amazon
Orvgyilkos
Druida

 

 
Infók rólam:

Császtok Kiss Norbi vagyok amolyan Diablo imádó. További infók: kb. 165 cm körüli vagyok. Hajam színe: barna. Szemem színe: kék és zöld színben válltakozik. Hobbim: Zenehalgatás, kosárlabda, MSN-ezés, Diabló-zás. Elérhetőségeim: MSN: J10_Del_Piero_10J@hotmail.com e-mail: kissnorbert@citromail.hu  vagy paladin.diablo.citromail.hu Kedvenc eggyüteseim, énekeseim: Sean Paul, t.A.T.u., Flowers :D de csak azért mert az ostálytársaim!(de komolyan aki szeretne autógrammot az szóljon de lehetőleg olyan akivel tudok találkozni..)          Példaképem: Sean Paul (énekes), Kimi Raikolnen (Forma-1), Tony Parker (kosárlabada),Thiery Henry (Foci=Arsenal)

 
itt nincsen semmi
 
Az 1. fejezet végig

Az 1. fejezet végig:

ezdő játékosként szükséged lehet erre a kis útikalauzra, hiszen így már nem fog meglepetésként érni egy-egy felbukkanó barlang, tudni fogod, hogy hol mire számíthatsz, illetve néhány alapvető dologgal is megismerkedhetsz, már ami a későbbi utazásokat illeti.

Amikor új játékot kezdesz, a Diablo I városához hasonló látvány tárulkozik eléd. Füves terep, folyó, kőkerítések, melyek mentén kisebb csoportba rendezett fák árnyékában bújnak meg a rád leselkedő undormányok. Ez a kiinduló pont, ahova még nem törtek be, ahol még biztonságban érezheted magad, egy sátortábor. A Diablo I-el ellentétben, itt már a felszínen is kockázatos a csatangolás, amint kilépsz az íjászlányok által őrzött területről, azonnal veszélyben vagy, feléd sietnek az ellenséges lények, hogy összemérjék veled az erejüket. Ez persze csak bemelegítő, ezek a találkozások még messze nem veszélyesek, ugyanis a tábor közvetlen környékén tanyázó szörnyekkel játszva el lehet bánni. De ne siessünk ennyire előre, nézzük inkább szépen sorjában az egyes helyszíneket.


Íjász Tábor
(The Rogue Encampment)

A tábor hasonló szerepet tölt be, mint a játék első részében a város. Minden új játék kezdésekor innen indul a karaktered, és ide térhet vissza a hosszú és véres harcok után. Itt akad gyógyító, aki begyógyítja a sebeidet, kovács, aki megjavítja a kicsorbult fegyvereket és kopott páncélokat, kereskedő, aki megveszi a felesleges tárgyaidat, illetve egyéb táborlakók, akik más hasznos dolgokkal állnak a rendelkezésedre. Azért is érdemes sokszor visszatérni ide, mert ezek az emberek szívesen beszélgetnek veled. Ezt onnan láthatod, hogy aki épp szólni kíván hozzád, annak a feje felett megjelenik egy felkiáltójel. Ilyenkor menj oda hozzá, és hasznos dolgokat mesél majd neked. Ezenkívül mindegyikük szeret pletykálni valamit a többi itt lakóról vagy a környező vidékről.
A táborban lakók felsorolása következzen most. Név szerint megemlítjük azokat, akikkel össze kell majd ismerkedned, és egy rövid leírást adunk arról, hogy miben lesznek a segítségedre. Szövegeik magyar nyelvű fordítását keresd a Tolmácsban, ahol természetesen az angol eredetit is megtalálod. A lányok szépek, eléggé bőbeszédűek, azonban hozzá tartozik a történethez, hogy nem mindegyik táborlakó hajlandó veled szóba elegyedni. Csendes díszítő elemei a játéknak az őrök, akik minden lépésed árgus szemekkel figyelik, de némák, mint a sír. Róluk többet mondani felesleges (talán még annyit, hogy ha odacsalogatod a szörnyeket a tábor bejáratához, ők azonnal a segítségedre sietnek). Annál érdekesebb viszont az a hat NPC, akik bemutatásra kerülnek.

A tábor lakói

Akara Charsi Deckard Cain

Gheed Kashya Warriv
Ő az íjászok szellemi vezetője, a Világtalan Szem Nővéreinek főpapnője. Ő bíz meg Téged az első feladattal, amit célszerű minél előbb teljesítened, de később is fogsz még neki dolgozni. Ezenkívül ő az, aki ellátja sebeidet, ha sérülten lépsz oda hozzá (méghozzá ingyen), illetve nála tudsz vásárolni különféle italokat, varázstekercseket, botokat, pálcákat, jogarokat.

Akara
Ő a tábor kovácsa. Érdekes módon ő is a gyengébbik nemhez tartozik, de ettől függetlenül remekül érti a dolgát. Nála tudsz vásárolni mindenfajta fegyvert, páncélokat, illetve ő javítja meg a harcban megsérült felszerelésedet. Ahogy haladsz előre a történetben, Charsi is megbíz majd egy értékes tárgy megkeresésével és visszaszerzésével.

Charsi
Deckard Cain the Elder... sokaknak ismerősen csenghet a név. A Diablo I tapasztalt bölcs öregje, akihez mindig bizalommal fordulhattunk. Nincs ez másképp most sem, Cain végigkíséri utunkat a játékban. De Caint egyelőre hiába keresed - a játék elején még nem tartózkodik a táborban. Akara egyik küldetése során kell kimenteni őt a porrá égett Tristramból, viszont amint ezt megteszed, ő is az íjászok táborában keres menedéket, és itt áll majd a szolgálatodra. Innentől kezdve nem kell súlyos aranyakat fizetned Akarának az Identify tekercsekért, mert Cain ingyen azonosítja a talált mágikus tárgyakat. Akkor is fordulj hozzá bizalommal, ha valamelyik küldetésben elakadsz, mert igen bölcs ember, és nagy valószínűséggel tud segíteni Neked. Persze ilyenkor az is egy megoldás, ha a Tudás Fáját böngészgeted :)

Deckard Cain
Talán ő a legérdekesebb figura a táborban, jópofa szövegeivel hamar belopja magát a szívünkbe (talán a nekrókat kivéve...). Egyébként valami kereskedőféle. Az általa árult tárgyakról nem lehet előre tudni, hogy mit is tudnak pontosan (gamble). Mindössze az árukat láthatod és ez alapján döntheted el, hogy kell-e neked - szóval zsákbamacska az egész. Azért lehet nála "hagyományos" módon is vásárolni, de abban nincs semmi poén :)

Gheed
Ő az íjászok harci főnöke. Egy csinos hölgyemény, akárcsak a többi Íjász. Kezdetben nagyon bizalmatlan veled szemben, nem hiszi, hogy képes vagy segíteni nekik a gonosz elleni harcban. Azonban amikor sikeresesen teljesíted Akara küldetését, akkor ő is megbíz egy feladattal. Hogy mi is ez, arról a Küldetések fejezetben olvashatsz. Ha sikerül teljesítened (és miért ne sikerülne), akkor Kashya is a bizalmába fogad. A küldetés teljesítésekor rendelkezésedre bocsátja egyik íjászát. A későbbiekben nála tudsz majd másik zsoldost felfogadni, vagy feltámasztatni, ha az elesik a harcban.

Kashya
Ő az a kékruhás fickó a tábor közepén. A karaván vezetőjeként mutatkozik be neked, és igazi szerepe csak annyi lesz a játékban, hogy az Act I és az Act II között fuvaroz majd téged a karavánjával. Ezen kívül néhány hasznos információval is szolgál a küldetések során.

Warriv

Egyéb tábori dolgok

Találkozhatsz még a táborban néhány íjász őrrel, a tábor hangulatát pedig az ott tébláboló jószágok, a tehén, és a tyúkok adják. Ezek szerepe csupán a tábori élet színesebbé tétele. Mulatságos látvány például, amikor a tyúkok kotkodácsolva repülnek félre a rohangászó karaktered elől :)

A táborban található még egy láda (Stash) is, ahová használaton kívüli cuccaidat és a felesleges pénzedet teheted, de erről szintén a Felszerelési Tárgyak fejezetben olvashatsz többet. Ezenkívül akad itt egy mágikus átjáró (waypoint) is, amivel a már bejárt területekre lehet gyorsan és olcsón (ingyen) eljutni. Egyszerűen ráállsz a rúnára és kiválasztod az úticélodat, és ez természetesen visszafelé is működik.
A táborból a négy égtáj bármelyike felé kiléphetsz (ennek iránya véletlenszerű) és máris ellenséges területre jutsz. Hogy épp hova csöppentél, a környező világ melyik szegletébe, az nagy piros betűkkel meg is jelenik rögtön. Idekint zajlik az élet, jön a csépelnivaló. A szörnyecskéket azonban nem kell feltétlenül kiirtani. Egész békésen ki lehet a legtöbbjét kerülni, amennyiben nem tapasztalati pontokat óhajtasz gyűjteni, hanem a küldetéseidet szeretnéd mielőbb teljesíteni. Az alábbiakban láthatod részletezve, merre vezet majd az utad. Kellemes barangolást!

Külső területek

Vérmocsár
(The Blood Moor)

Rögtön a Tábor mellett terül el a Vérmocsár. Barátságtalan vidék, Zombik és Tüskés Patkányok lakják. A területen elszórva ládákat, köveket (amik alatt találhatunk ezt-azt), oltárokat és elhagyott házikókat találhatsz. Ezen keresztül vezet az út a Hideg Síkságra (az út végén találkozhatunk Flavie-vel, az Íjásszal) és itt találhatod a Gonosz Barlangját (Den of Evil). Ha már egyszer megtaláltad ezt a barlangot, és meg is csináltad a hozzá kapcsolódó küldetést, akkor az ezt követő játékban már csak egy sima névtelen barlangot fogsz itt találni.
A Gonosz Barlangja
(Den of Evil)

Akár a Gonosz Barlangjaként, akár csak egyszerűen Barlangként akadsz rá, ugyanazt találod a mélyén. Zombik, Óriásbarmok, Bukottak és Bukott Sámánok várnak itt rád. Egy-két láda, halott íjász vagy nagy ritkán egy oltár akadhat utadba a járatok feltérképezése közben. Nagy kincsekre ne számíts!
Hideg Síkság
(The Cold Plains)

Ez a terület folytatása a Vér Mocsárnak, nem is különbözik sokban tőle, talán csak méreteiben, valamivel nagyobb kiterjedésű. Az itt található szörnyek viszont már veszélyesebbek. Nem csak egyszerűen erősebbek, mint amit már megszoktál, de csoportokban is támadnak. Találkozhatsz itt a gonosz oldalára állt Íjászokkal, Bukottakkal és Sámán- jaikkal, Óriásbarmokkal, és sokszor előfordul, hogy az egyes csapatok egy különösen erős vezér irányításával támadnak rád. A tereptárgyak hasonlóak, mint az ingoványban, csak itt az elhagyott házak időnként lángolnak. Találkozhatsz istállószerű épületekkel is, és ezen a területen is található egy barlang...
Barlang
(Cave)

...amely barlang két szintből áll. Felépítését tekintve hasonlít a mocsárban lévő barlanghoz, csak nagyobb annál. Ennek ellenére a második szint mindig jóval kisebb, mint az első. Áruló Íjászok, Csontvázak és Éhező Halottak állhatják el az utadat, és gyakran előfordul, hogy vezetőjük is akad. Ezekre a helyekre érdemes benézni, a sok vezér jelenléte miatt, akik nagy eséllyel dobnak el mágikus cuccokat.
Temető
(The Burial Grounds)

Ez a megszentségtelenített Temető az élőhalottak birodalma. Életre kelt Csontvázak és Éhező Halottak hada indul meg lassan, de biztosan feléd, amint belépsz ide. A sírokat egy rozoga, hiányos kerítés öleli körül, de a szörnyek a kerítésen kívül is szép számmal megtalálhatóak. Odabent Blood Raven vezetésével pedig még többen várnak rád, ráadásul íjász vezérük a legyőzöttek helyébe minduntalan új élőholtakat hív. Miután végeztél ellenfeleiddel, körülnézhetsz az innen nyíló Mauzóleumban és Kriptában.
Mauzóleum
(The Mausoleum)

A Mauzóleum egy komor és sötét hely. Vastag kő falai között a halál jár, de ettől függetlenül mindenképpen érdemes ide lejönni, mert elég sok kincsre lelhetsz idelenn. A vezér szörnyek által eldobott mágikus tárgyakra bizton számíthatsz, de az itt található ládák, hordók és szarkofágok mélye is sok kincset rejt. Későbbi nehézségi fokozatokon nagyobb kiterjedésű útvesztő vár itt rád.
Kripta
(The Crypt)

Ez a hely felépítésében szinte teljesen megegyezik a Mauzóleummal. A szűk, többnyire sötét járatokban többségében élőholt ellenfelek próbálják soraikba csábítani mindazon kalandorokat, kik a kripta mélyén elrejtett kincsesláda tartalmára kíváncsiak. Későbbi nehézségi fokozatokon a Mauzóleumhoz hasonlóan egy nagyobb kiterjedésű útvesztő vár itt rád.
Köves Mező
(Stony Field)

Erre a mezőre a Hideg Síkságról juthatsz. A terület a nevét valószínűleg arról a hat obeliszkről kapta, amelyek magányosan állnak a síkságon valahol. A kövekkel kezdetben semmit nem lehet kezdeni, csupán a különös, faragott jeleket láthatod rajtuk. Egy elrejtett tekercs őrzi titkukat - egy mágikus átjárót Tristram városába. A mezőn nyílik egy alagút, amelyen a hegyek alatt juthatsz el a Sötét Erdőbe. A terület egyébként hasonlít a Hideg Síkságra, még az itt rád támadó szörnyek is hasonlítanak az ottaniakra, csak valamivel erősebbek azoknál.
Tristram

Akik játszottak a játék előző részével, azoknak ez a helyszín nem lesz ismeretlen. A első részben már jól megszokott faluba juthatunk el a megnyitott átjáró segítségével. Ami azonban kissé eltér a megszokottól az az, hogy a falu lángokban áll. Csontvázak, démonok és élőholtak hada támad rád, de feltűnik a színen néhány régi ismerős is, ki élve, ki holtában. Egyikük a jó öreg Griswold, kinek elméjét megfertőzték a démoni erők, és most az életedre tör. A főtéren, a szökőkút mellett találod meg Caint egy kalitkában raboskodva. Ogden, Pepin és Farnham porhüvelye mellett megtalálhatod a kis Wirt testét is a falu határában (a zsebpénzét és a falábát rádhagyta). A pálya és a zene nagyon nosztalgikus hangulatot áraszt, ugyanakkor lehangoló látni, ahogy a jól ismert emberek és épületek a gonosz martalékaivá lettek.
Földalatti Átjáró
(Underground Passage)

Ez a kis földalatti alagút köti össze a Köves Mezőt a Sötét Erdővel. Valójában nem egy egyenes alagút, hiszen számtalan oldalsó kis leágazás található itt, és az egyikük egy lejáratot rejt a második szintre. Noha a járatokban sok hasznos tárgyra (és egy kincsesládára) bukkanhatunk, legyünk óvatosak, mert a sötét folyosók mélyén gyors, gonosz démonok - köztük villámgolyókat köpő Romlottak és Áruló Íjászok - figyelik minden lépésünket. Igyekezzünk kifelé a sötét járatokból, mihamarabb fel a felszínre.
Sötét Erdő
(Dark Wood)

Miután megtaláltuk a kijáratot, vehetünk végre egy nagy levegőt - a táj körülöttünk megváltozott, ezt a területet néhol ritkább, néhol sűrűbb erdő borítja, ami borzongós hangulatot kölcsönöz a tájnak, főleg este. A fák közül kék vackok rohannak rád, és hátulról meg íjász csontik támogatják őket. Egy különös, fehéres színű fán megtalálhatod azt a tekercset, amely a Tristamba vezető portál megnyitásához szükséges. Innen az út pedig a Fekete Mocsár felé vezet tovább.
Fekete Mocsár
(Black Marsh)

Eléggé zsúfolt helyszín ez a mocsár. Először is itt van az Elfelejtett Torony, amely sötét pincéjének legmélyén egy vérszomjas, ördögi grófnő uralkodik. A tájon valahol találhatunk egy kis üreget is, ahova majd lemerészkedhetünk. Ezen a területen bukannak fel először a repülő szárnyas vérszívók, amik ugyan nem túl veszélyesek, viszont szaporodnak. Időnként rá lehet bukkani a fészkükre, ami folyamatosan ontja magából a kis szörnyeket. Egyébként a táj leginkább a Köves Mezőre emlékeztet, Bukottak táboraival, kisebb erdős foltokkal vegyítve. Innen a Tamoe Felföldre visz tovább az utad.
Az Elfelejtett Torony
(The Forgotten Tower)

Ez az öt szintből álló torony szolgál otthonul a grófnőnek és népes kíséretének. Ahogy haladsz lefele a szinteken, néhol érdekes látványban lehet részed (lásd égő pentagramma). Ne tévesszen meg az egyes szintek mérete, későbbi fokozatokon ezek egyre nagyobbakká válnak, így sok időt tölthetünk el az ezekben való bolyongással. A grófnővel ne sokat beszélgess, elvégre nem azért látogattad meg. Elő a kétkezes csatabárdot vagy a tűzlabdát (kinek mi tetszik), és kezdődhet a tánc! Előtte ne felejtsd el fent megkeresni a waypointot, mert különben 5 szinten mászhatsz vissza felfelé...
Odú
(The Hole)

Ezt a kis odút csak a kikapcsolódásra vágyó kalandoroknak érdemes felkeresni. Például néhány szörnycsapat kardélre hányása mindig megadja itt a kellő hangulatot :) Ha némi tapasztalati pontra vagy egy-két értékes tárgyra vágysz, akkor térj be ide. Bár az is lehet, hogy az a lilás fényben csillogó láda csupán hiú reményekkel kecsegtet a sötét járatok mélyén.
Tamoe Felföld
(Tamoe Highland)

A neve ellenére ezt a terület ugyanolyan magasan fekszik, mint az ide vezető Fekete Mocsár. Ezen a kietlen területen már biztos lehetsz benne, hogy közeledsz célodhoz, a Kolostorhoz - rideg kőfalak határolják a területet az egyik oldalról. Itt a már megszokott ellenségek felturbózott változataival találkozhatsz, talán az egyedüli újdonságnak a Visszatért Mágusok számítanak, akik varázslövedékeikkel próbálnak pontot tenni az életed végre. Komoly veszélyt azonban csak akkor jelentenek, ha össze tudnak verődni egy kupacba és folyamatosan tűz alatt tartanak. Ilyen esetekben azért nem árt vigyázni.
Gödör
(The Pit)

A Gödör az utolsó barlangszerű helyszín ebben a fejezetben. Általában értékes tárgyakat rejt a mélye, azon belül is a második szint. Tapasztalatszerzés és kincsek keresése fejében érdemes bedugni az orrunkat a áporodott levegőjű járatokba.

A Kolostor Kapuja
(Monastery Gate)

Ez a míves kapu vezet a Kolostor belsejébe. Némi szörny próbál megakadályozni a bejutásban, de ne hagyd magad. A kapu elég kis terület, innen szinte észrevétlenül (néhány szörny legyilkolása után) jutsz tovább a...
Külső Kerengő
(Outer Cloister)

...Külső Kerengőre. Ez a hely oszlopokkal határolt kis belső udvar, ami valaha a Kolostor fénykorában nagyon szép látványt nyújthatott. Innen háromfelé haladhatsz tovább. Miután kigyönyörködted magad a szökőkútban, válaszd ki a neked tetszőt. Ha szerencsés voltál, rögtön mehetsz is tovább a Barakkokhoz, amennyiben nem, nos... még mindig van két lehetőséged :) Ne felejtsd el aktiválni a szobrok közelében lévő mágikus átjárót, mert könnyen előfordulhat, hogy a Kováccsal való találkozás szükségessé teszi majd a használatát.
Barakkok
(Barracks)

A Barakkokban rendkívüli sötétség fogad, de úgy látszik ez az itt élő csontváz íjászokat és mágusokat, kecskedémonokat, kis vackokat a sámánjaikkal és az áruló íjászokat ez egy cseppet sem zavarja. Boroshordók és ládák sorai közt lavírozva kell megkeresned Kovácsot, és tőle visszaszerezni a mágikus kalapécsot. Amint ez megvan, haladhatsz is tovább.
Börtön
(Jail)

A Börtön sötét folyosóit járva néhol Vízköpőkkel futhatsz össze, amelyek tűzlabdákat eregetnek magukból. Ennek ellenére mégsem ez az élő szobor itt a legfontosabb, hanem egy sokkal tanulságosabb dolog. Időnként találhatsz kis négyzet alakú termeket, amiknek látszólag nincs bejáratuk. Valójában a képen is látható helyen kell a falat megpiszkálni, és akkor kinyílik az ajtó. Odabent általában némi pénzt és két-három ládát találhatsz, de néha teljes fegyverraktár fogad idebent - ezen felszereléseknek néha még őrzői is vannak.
Belső Kerengő
(Inner Cloister)

A Börtönből kijutva a Belső Kerengőre érkezel. Ez nagyon hasonlít a Külső Kerengőre, csak beljebb van :) Itt is található egy mágikus átjáró, amit szintén érdemes aktiválni. A terület kicsi, sok ellenféllel itt nem találkozhatsz. Kivéve, amikor kinyílik a Katedrális kapuja...
Katedrális
(Cathedral)

... ugyanis a Katedrális igen szép látványt nyújtana, ha nem rontaná el a képet az fel-alá rohangászó szörnyek hada. Ahhoz, hogy élvezhesd a komor falak fennköltségét, előbb meg kell tisztítani a termeket a betolakodóktól. Ha ezzel végeztél, ne felejts el elmormolni egy imát isteneidhez, hogy segítsenek meg az előtted álló küzdelemben. Hidd el, szükséged lesz a jóindulatukra.
Katakombák
(Catacombs)

A Katedrális alatt meghúzódó Katakombák rejtik a gonosz démon úrnő, Andariel tróntermét. Ahhoz, hogy a táborlakók újra szabaddá váljanak, és a Kolostor kapui kinyíljanak, meg kell küzdened ezzel a démonnővel. Persze előbb el is kell jutni odáig, és ebben igyekeznek megakadályozni óriáspókok, gonosz varázslók, élőhalottak, és más egyéb teremtmények hada, remélhetőleg sikertelenül. Miután sikeresen megküzdöttél Andariellel, akár a trónszékébe is beleülhetsz, bár az a sok koponya rajta nem túl bizalomgerjesztő.
Ha ezután visszatérsz a táborba, mindenki kedves szavakkal üdvözöl. Már nem a bajkeverő kalandort látják benned, hanem a hőst, aki újra elhozta számukra a békét. Most, hogy Andariel halott, újra szabad az út kelet felé. Beszélj hát Warrivval, és csatlakozz a karavánjához. Utadon elkísér Cain is. Úgy látszik neki is a sivatagban van valami dolga. Lehet hogy ez összefügg valahogy a Te jövőddel is? Majd kiderül.

A leírás 1.10 LoD patch alatt készült.
Végszó az első fejezethez

 
Óra
 
Népességszámláló
Indulás: 2005-11-02
 
Diablo chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Letöltések
 
Keresés

Kereshatsz az oldal tartalma közü ha lenyomod az F11-et! (írd be az üres sávba és az oldalon ha va olyan akkor kihúzza neked csak annyi a dolgod h megkerezsd!)

 
További infók a Diablo II-ről
 
Kamerával őrzött terület
 
Társoldalak
 
itt nincsen semmi
 
hy
 
itt nincsen semmi
 
Ha esetleg angol lenne a játékod és nem tudsz valamien szót akkor használd a szótárt



 

 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal